Söndagseftermiddag

Nu har jag varit hemma ett tag efter kalaset, men jag har bara tagit det lugnt och jag hade inget speciellt att skriva om. Därför får ni detta inlägget nu och inte tidigare. Det va roligt att träffa alla och bara prata, fika och allt som man gör på ett släktkalas. Det blev även en hel del med mitt andra kusinbarn som sen slutade det upp i soffan framför Tv:n med samma kusinbarn och min kusins mans barn. 
 
Nej nu ska jag titta på TV med familjen och övertala mamma att vi sak boka in övningskörskursen snart och få iväg alla papper och allt som hör till. För jag är väldigt taggad på att sätta mig bakom ratten och köra, man kan ju inte heller få för lite rutin på den delen. Mitt mål är att kunna ta körkort dagen jag fyller 18 och det är något som jag verkligen kommer sträva efter.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback