Fixar fredag

Nu har vi precis packat och fixat inför morgondagens tur till Stockholm. Mycket kläder blir det om man ska stå ute vid en kall fotbollsplan hela dagen i morgon och på söndag. Men ni behöve inte oroa er, det kommer finnas wi-fi på hotellet och jag kommer ha med datorn. Därför tror jag att det kommer kunna bli ganska normal bloggning, även om vi gör mer intressanta grejer eftersom att vi är borta.
 
För tillfället sitter jag och tittar på det nya avsnittet av TVD. Jag känner att jag började titta på serien i precis rätt tid eftersom att det börjar en ny säsong nu, precis efter att jag sett de andra säsongerna och inte som i OITNB där jag måste vänta 1 år på nästa säsong...
- Bara en random bild på Carisma
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback