Sneak peak ifrån blackboxen

Har precis kommit hem och klivit ur duschen. Idag i skolan fotade lite i blackboxen, vilket är som en studio där vi har olika bakgrunder, blixtar osv. Det var riktigt roligt och vi har fotat en massa roliga bilder där idag. Vi kommer verkligen fota där inne flera gånger, kanske även modella för något företag eller liknande.
 
Efter skolan åkte jag till stallet och tog hand om allt som skulle göras, mocka 2 boxar och en spilta, packa höpåsar, ta in Boss och Ikaros och sen putsade jag även deras träns och benskydd. Deras ägare kom efter ett tag och då gick vi ut i ridhuset och tömkörde Boss, eller hon tömkörde och jag fick skritta fram och av honom för hand.
 
Här får ni en sneak peak på bilderna som fotades idag och det är väldigt enkelt redigerad.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Jag var inte i blackboxen men vi gjorde ju något liknande på vår fotolektion, det är ju superroligt! Vi får gå in dit och göra det tillsammans! :D

Svar: Ja det får vi verkligen ta och göra :D
None None

2014-10-15 | 21:19:04
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback