Torsdagsmorgon

Nu är det fortfarande mörkt den här tiden på morgonen, riktigt höstmys kan man kalla det. Det enda tråkiga är ju att det blir mörkt så tidigt på kvällarna under hösten. Men det är bara under en kort period så man får lov att överleva...
Idag har jag bara skolan inplanerat och när jag kommer hem kan jag ta det lugnt. Har prov nästa vecka och eftersom att jag är upptagen i helgen ska jag börja plugga redan nu. Känner mig duktig som planerar skolgrejer i god tid, eller inte... Igår satt jag långt in på kvällskvisten med tyskan.
 
Nej nu ska jag fortsätta titta på gårdagens avsnitt av PH innan jag går en sväng med Gucci och åker till skolan. Ni får ha en härlig torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback