Vill inte att veckan ska ta slut

God morgon, nu är det fredag igen. Jag tänkte skriva att det äntligen är fredag, men denna veckan är det egeligen inte äntligen fredag. Hela veckan har vi nämligen haft projektvecka och endast haft våra karaktärsämnen och det har varit hur roligt som helst hela veckan. Jag hoppas att vi kommer få göra något liknande snart igen.
 
Idag kommer vi bra redovisa samt lyssna på redovisningar om vad de andra gjort inom sina olika karaktärsämnen. Sen ska jag åka till stallet och trimma lite dressyr för Johanna på Carpen och så ska jag ta hand om Boss efteråt. Jag är nog inte hemma allt för sent ikväll och då blir det bara en mysig kväll i soffan med familjen och Gucci.
- Jag och Carpen för mer än ett år sedan
 
Nu ska jag ut oh gå med Gucci, ni får ha en bra fredag och helg så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

jaaaaa vill inte heller att veckan ska ta sluuut åååh nästa vecka har vi vanliga lektioner :((

Svar: Ja :/ Vi får hoppas att det kommer en liknande vecka snart igen :)
None None

2014-10-17 | 17:04:06
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback