Allt är gjort för denna veckan

Idag har det varit en dag bestående av plugg, så nu är svenskan så gott som klar, tyskan är inlämnad och nu är det bara glosor att plugga på och jag har fotat lite så att jag har material till lektionen som var förra veckan. Jag tog dock en paus och åkte till stallet för att ta hand om Boss och Ikaros.
 
Nu sitter jag i soffan framför Bones på TV:n med popcorn i en skål på bordet. Det tänker jag fortsätta göra och sedan blir det nog sängen tidigt ikväll. Är fortfarande inte helt återställd efter helgens dåliga sömn.
 
Jag passade även på att fota Gucci lite när hon lekte med sin boll på fotbollsplanerna idag. Mer bilder får ni senare i veckan, men jag kan bjuda er på en sneak peak under tiden.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback