Dags för en ny vecka

Nu är dags att kicka igång en ny vecka igen. Måndag är en kort dag för min del vilket är väldigt skönt att ha första dagen efter helgen. Efter skolan idag måste jag hem och gå ut med Gucci och efter det är det plugga som gäller. Har 2 förhör denna vecka och de ska skrivas bra och då är det bara att plugga. Sen ikväll ska jag familjen och min klasskompis Denise gå på Glada hudikteaterns föreställning trollkarlen från Oz, det ska bli roligt att få se dem i verkligheten och inte bara på TV.
Jag måste gå ut med Gucci nu så att jag hinner innan jag ska åka och möta upp Ebba. Ni får ha en bra måndag och vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback