God natt torsdag

Just nu är tyska det enda jag har i mitt huvud, för under den senaste timmen har jag suttit och skrivit en "uppsats", men nu är den inskickad och jag kan släppa tyskan för någon dag. Det roliga är att denna uppgiten inte var en jättestor uppgift, men jag vill verkligen vara nöjd med varenda sak jag lämnar in som ett arbete på gymnasiet. Därför lägger jag väldigt mycket tid på varje uppgift. Idag fick en fotouppgift på våran fotolektion, då vi hade en extra lektion för att våran lärare var borta en av gångerna vi skulle få prova på foto. Men jag blev lite nöjd med någon av bilderna som jag tog då, därför har jag kameran hem över helgen för att fota bilder som jag kommer vara nöjd med.
 
Därför lekte jag lite med kameran när jag ändå hade chansen och fler bilder kommer det att klickas under tiden jag ändå har den hemma. Eftermiddagens session bestod porträtt på Gucci. Hon är allt bra fin <3
 
Nu är jag helst slut efter en kväll bestående endast av plugg. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback