Lyxiga onsdagsmorgnar

Idag har vi sovmorgon och det är riktigt skönt att ha det på onsdagar samt att bara ha 2 lektioner i skolan. Nu på morgonen har jag hunnit duscha, sett ett avsnitt av the vampire diaries, ätitt frukost och gått en promenad med Gucci i lugn och ro, utan att jag behövde gå upp tidigt. Det är en lyxig skolmorgon för min del och jag kommer verkligen uppskatta onsdagarna för det. Har ni sånna här härliga morgnar någon dag i skolan?
 
Efter skolan idag ska jag hem och byta om för att sedan åka mot stallet och ta hand om Promise. Hoppas att jag hinner göra det innan hon går, för på onsdagar går hon konstiga tider. Det är en av nackdelarna med att sköta ridskolehästar, vi kan inte bestämma när dem är inne eller när dem går lektioner.
Nej nu ska jag avsluta detta för jag har inget mer att skriva och jag ska plocka ihop min väska så att jag inte glömmer ha med mig något viktigt till skolan. Det hade varit så typsikt mig att glömma något viktigt papper eller liknande hemma... Ni får ha en bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alice säger:

Japp det har jag, börjar 10 på måndagar. :)


Svar: Vad härligt, skönt att börja veckan med en lugn morgon :)
None None

2014-09-03 | 10:34:58
Bloggadress: http://teamcockerpoo.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback