Massa babbel om dagen

Under den långa lunchen idag satte jag mig och fipplade med tumblr då både Ebba och Linnéa höll på med det. Resultatet på hur det blev har ni ju i inlägget nedanför detta. Men nu har jag uppdaterat med en hel del nya bilder, så jag tycker verkligen att ni bör checka in min tumblr. Har suttit framför det hela kvällen tillsammans med serier på den gamla datorn, #multitasking eller något. Egentligen har jag både tyska och engelska jag borde plugga lite på, men idag är en sån dag då jag verkligen inte kunnat koncentrera mig. Sista lektionen i skolan satt jag bara med några av tjejerna i klassen och pratade om verkligen allt och inget, vilket jag tror säger en hel del om min energinivå under dagen då jag alltid brukar jobba på bra på lektionerna. Därför kände jag att det inte ens var någon idée att försöka plugga nu under kvällen... Ibland måste man lyssna på sin kropp för att orka med allt, gör man inte det blir man väldigt lätt utbränd och omotiverad. 
- Hade ingen bättre bild på denna nya datorn så det får bli denna ifrån i somras.
 
Ännu har jag inte tröttnat på serier och därför tänkte jag sätta på ett avsnitt nu innan jag bör sova, det är ändå bara en ynka morgon kvar innan lördag och sovmorgon. Ni får sova gott och vi hörs igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

ja eller hur, ibland orkar man inte bara koncentrera sig och vi som hade så roligt när vi alla satt o babblade på :D

2014-09-04 | 22:44:53
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback