Effektiv eftermiddag

Har precis kommit hem från ett pass på gymmet och en sväng i stallet. På gymmet blev det ett lite intensivare pass, vilket jag hoppas att jag känner i morgon. Efteråt cyklade jag till stallet där det tydligen var Peter Ericsson träningar, jag stannade dock inte och kollade på dem utan jag gick in och tog hand om ponnyn som var på ett väldigt gosigt humör idag. Älskade lilla grå
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan får vi se vad eftermiddagen bjuder på. Vad jag vet så har vi inget speciellt inplanerat. Ni får i alla fall ha en bra eftermiddag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Elin säger:

Härlig bild! :) kram

Svar: Tack snälla :)
Kram
None None

2015-04-08 | 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback