En måndag på gymmet

Jag och mamma åkte iväg till gymmet lite senare istället för vid 15 och vi körde ett pass med spinning och det var korta intervaller som var planen för dagens spinning. Jobbigt som tusan, men väldigt roliga att köra. Var helt slut efteråt, precis som det ska vara.
 
Annars har jag inte hunnit gjort mycket sen vi hördes sist. Jag har fått i mig lite middag nu efter träningen samt hunnit tagit en dusch, men inte mer än så. Dagens video har iof hunnit komma upp sen vi hördes sist. Jag hoppas även att ni tycker videon är lite rolig att kolla på.
 
Nu väntar en kväll i soffan med familjen framför tv:n. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback