Friday

Idag tog jag en sovmorgon och det var verkligen skönt. Vaknade även upp till frukost med äggröra, bacon och kaffe. Fredag kunde med andra ord inte börjat bättre i mina ögon.
 
I eftermiddag är det träning som gäller, dressyr denna veckan. Får se vad de blir på för häst, helst vill jag väl kanske ha Kapten eller Carpen. Det är så fint väder, så jag hoppas att vi kan rida ute i paddocken istället för inne i ridhuset idag. Om inte annat vill jag åtminstone jogga fram hästarna ute.
 
Nej om jag skulle ta och gå en promenad med Gucci i det fina vädret kanske, jag tänkte även att kameran får följa med ut då så att jag kan klicka lite nya bilder. Ni får ha en fortsatt bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback