God morgon tisdag

Lade mig extra tidigt igår och det var precis vad min kropp behövde, för nu känner jag mig utvilad och redo för denna dagen. Idag blir det en kortare tisdag än vanligt då min sista lektion är inställd. Även nästa tisdag blir kortare för min del. Så på så vis kommer de kommande veckorna bli ganska sköna, men mindre roliga då det är massa nationella som väntar.
 
Eftersom att det är tisdag har jag stallet och lilla grå idag. Jag tänkte nog stanna till direkt efter skolan så att jag kan komma hem lite tidigare och plugga och få lite ledig tid under kvällen. Det blir även en tur till Erikslund tillsammans med familjen under kvällen.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Marica säger:

Riktigt fin blogg du har :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-04-14 | 10:54:16
Bloggadress: http://mariicaliindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback