Onsdagskväll med mitt hjärta

Idag var också en sån dag så jag bara satt hos ponnyn och njöt när hon åt sitt middagshö ifrån mitt knä. Skolan har verkligen sugit energin ur mig med alla dessa uppgifter och prov som ska göras. Att solen börjat kika fram allt mer ger mig dock lite energi, vilket känns skönt.
 
Jag har precis kommit ut ur duschen och tänkte nu sätta mig och plugga lite innan jag lägger mig i sängen framför något avsnitt av någon serie. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Jenny säger:

Åh vilken härlig man!

Svar: Ja :)
None None

2015-04-25 | 22:46:53
Bloggadress: http://www.jennymattssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback