Tidig onsdag

Jag har precis fotat lite till utställningen som vi ska ha om någon vecka. Är inte helt nöjd med bilderna, men mina modeller började tröttna och jag behöver en medhjälpare för att få till bilderna som jag tänkt mig. Fick dock några riktigt fina bilder på både Gucci och Gold som jag tänkte slänga upp här åt er lite senare.
 
Nu ska jag bege mig mot bussen för att åka mot stallet och sedan ska jag iväg mot mamma för att fika lite. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare under dagen.
 
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Åh vilken söt hund!" :D
Kram

Svar: Tack snälla :D
Kram
None None

2015-04-29 | 20:26:08
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback