Ett bra pass

 Idag var det hoppning som stod på schemat och jag hade Myran även denna veckan. Under uppvärmningen var hon ganska lugn men aningens stark då vi började jobba lite över bommar. När vi väl började skutta över hinder gick det bättre, även om hon knappt behöver lyfta benen över de första hinderna. De första sprången gick väldigt bra och hon lyssnade verkligen på mig. Sen började hon bli lite trött för då blev det inget bra språng. Hon fick därför skritta någon minut innan jag hoppade igen och då gick det mycket bättre igen. Vi lade sedan ihop det vi hoppat till en linje. Linjen var det som gick bäst enligt mig. Det var en gång hon blev lite för lång i mellan och därför blev språnget ut lite för stort, men det var mitt fel då jag inte hade henne tillräckligt samlad.
 
 

 

 

 

 
Nu ska jag ta och hoppa in i dsuchen innan vi ska dra igång grillen för att grilla middag. Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback