Ett helt ok pass

Vi skuttade lite idag då vi kände att det var bra underlag. Jag hade dock ingen bra känsla ihop med ponnyn idag. Hon stannade en gång, annars hoppade hon alla hinder. Vissa språng vill jag dock bara stryka ett streck över då de var kaos. Men de sista sprången blev jag nöjd med, så det kändes bra att avsluta med dem. Linnea fick sen jogga av ponnyn åt mig då hon var med ut och fotade samt filmade oss ikväll. Så nu har jag lite nya bilder och ännu mera filmmaterial att redigera.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag käka lite middag innan jag sätter mig och redigerar lite videos. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback