God morgon söndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag lite trött då jag är van att kunna ta sovmorgon, men idag ringde klockan vid 8 för att jag skulle hinna packa oså innan jag ska ut till hästen för att packa ihop lite där ute. Vi ska ju nämligen rida hem hästarna till det vanliga stallet idag. Det är tråkigt så jag gärna haft mitt lilla hjärta som min egna ett par veckor till, men i morgon är det ridläger och då behöver hästarna vara hemma. Så idag ska de även duschas, utrustningen ska putsas och allt ska vara redo för att återgå till vardagen i morgon.
 
Nu ska jag ta och spela in dagens video lite snabbt och sen ska jag åka iväg. Jag vill gärna ha tid på mig så att jag vet att min lilla busiga ponny kommer in i tid. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback