Nyfärgat hår

Har precis sköljt ur hårfärgen som jag köpte idag, jag kunde nämligen inte vänta med att färga det. Jag tänkte ljusa upp håret lite, även om sommaren nästan är slut nu... Men det känns som att det kan bli fräscht med ljusare hår nu när skolan också kommer börja snart, eller rättare sagt om en vecka. Så nästa söndag lär jag sitta här med en massa söndagsångest och det är jag mindre taggad på.
 
Jag kom på att jag inte skrivit något om vad vi gjorde hos Linnea. Vi har i alla fall blivit lite nostalgiska framför en serie som vi älskde när vi var mindre, sen har vi hunnit bada, busat med ett barn till en bekant till Linneas familj, vi har badat och vi har ätit och fikat med en massa gott. Det var verkligen mysigt att umgås med Linnea igen, det blir nämligen inte lika ofta som det var tidigare. 
 
Nu ska jag gå och föna mitt hår och se om det blev någon skillnad i och med att jag har så pass mörkt hår. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Malin säger:

Härlig bild!

2015-08-16 | 23:12:48
Bloggadress: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback