Redan mitten av veckan

God morgon på er er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen. Jag har inte riktigt vant mig med färre timmars sömn ännu, därför är jag fortfarande lite seg på morgnarna. Om några dagar har min kropp ställt om sig och blivit van med det, tills dess får jg stå ut med att vara en zomibe de första vakna timmarna.
 
Planerna för dagen är att vi ska ut och marknadsföra ES nu under förmiddagen, vilket jag tror kommer bli en väldigt rolig grej att göra. Eftersom att det är onsdag så har jag lilla grå att ta hand om idag, så stallet står också på min planering för dagen. Annars blir det nog bara en lugn kväll här hemma.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag gå med Gucci innan jag måste åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback