Sönagseftermiddag

Under dagen har börjat med en lista på lite videos som jag ska ta och spela in. Jag tar gärna emot era förslag också, det är ju trots allt ni som ska kolla på dem. Jag har en vecka med vloggar inplanerat (kommer bli en video, men det vloggas under hela veckan), en rolig haul och sen kommer det komma upp en bloopersvideo till nyår med roliga bortklippta grejer som jag inte ville ha med i den riktiga videon. Ni verkade gilla den förra så därför tänkte jag göra en till sån.
 
Nu skulle jag gärna ta en springtur då det är fint väder, men jag har ont i halsen och då tänekr jag att det inte är så smart att träna hur mycket jag än vill det. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback