Stockholm i mitt hjärta

Dagen har gått i ett, men det är så jag trivs att ha mina dagar. Det började med att vi tog tåget till Stockholm, sen gick vi i lite affärer och duktig som jag var fick jag bara med mig lite grejer från en affär. Direkt efteråt käkade vi lunch innan vi satte oss i hamnen en stund innan vi tog färgan över till Djurgården och gick in på Grönan. Det var verkligen proppat med människor under dagen, men sen vid 21 kunde vi nästan gå direkt in i de olika "tågen" till olika karuseller. Utsikten från karusellerna när det började skymma var verkligen to die for, det var helt magiskt att kunna se Stockholm från den höjden när alla lampor började tändas och det började bli mörkt.
 
Kan vi bara prata om hur fint Stockholm är? Jag skulle lätt vilja bo i Stockholm, gärna nära vattnet för det var så sjukt fint när solen gick ner. Jag fotade lite samtidigt som vi åkte färga från Djurgården till Slussen. Det var magiskt fint och jag ville verkligen inte åka hem.
 
                    
 
Nu är jag helt slut efter en underbar dag i huvudstaden med goaste Denise och tänkte därför avsluta dagen nu. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Elisabeth säger:

Fina bilder!

2015-08-22 | 13:08:32
Bloggadress: http://elisabethia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback