Tidig måndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag väldigt trött och ganska seg, det kan bero på att det blev ungefär 4 timmars sömn... Sitter dock och dricker kaffe nu och jag tänkte då en sväng med Gucci efter frukosten, så då lär jag piggna till.
 
Planerna för dagen är mest att sitta på olika bussar och tåg för att ta oss fram, vi ska nämligen upp till min stuga. Vi kommer vara framme vid 14. Är det varmt går vi kanske ner till stranden och badar, annars blir det nog bara en lugn kväll i stugan då vi båda lär vara sega efter flera timmars resande.
 
Nu ska jag äta upp min frukost för snart måste jag gå med Gucci och sen packa ner det sista som ska med. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback