En fin söndag

Idag vaknade jag av att solen sken in genom fönstret, det är ju hur mysigt som helst och då börjar man verkligen få vårkänslor. Jag och mamma tänkte därför ta en längre promenad med Gucci nu i det fina vädret och bara njuta.
 
Det är väl också planerna för dagen, att bara ta det lugnt. Jag skulle dock behöva åka och köpa lite småsaker, b.l.a. hårfärg, hårsnoddar och en hårinpackning. Angående hårfärgen vet jag dock inte om jag ska färga hela håret mörkbrunt, eller ljusa upp det lite med en ombre nu till sommaren. Vad tycker ni att jag borde göra?
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

ombre skulle passa dig så sjukt bra!

2015-02-22 | 21:09:11
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback