En torsdag utan måsten

Det har verkligen blivit en slapparkväll för min del ikväll, framför några avsnitt av Grey's samt lite olika yputube-klipp. Just nu ligger jag och lyssnar på en intervju med Laura Prepon och Taylor Schilling (Alex Vause och Piper Chapman från OITNB) från när de var i Sverige i somras. Jag måste säga att det verkar vara riktigt härliga personer och de har vad som verkar vara en underbar vänskap. Jag hade gärna träffat dem om jag fått chansen, därför var det lite surt när jag var i Stockholm bara någon dag efter dem utan att veta om det...
 
Nu ska jag förflytta mig ut till vardagsrummet och soffan för att titta på familjen annorlunda med min familj och Gucci. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Sv; ja, han blev nog livrädd och vi behövde ju inte ens svara på den frågan x'D <3

2015-02-05 | 21:56:06
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback