God morgon lördag

God morgon på er, hoppas att allt är bra. Idag tog jag mig en liten sovmorgon och det var verkligen skönt, underbart att kunna göra det den kommande veckan utan att få dåligt samvete. Jag tänkte dock inte sova bort mitt lov, utan jag tänkte försöka köra ett pass på gymmet de flesta dagarna. Därför hoppas jag att jag blir så pass frisk att jag kan åka och gymma, men det gick bra att rida igår och då tänker jag att det borde gå bra på gymmet.
 
Juste, jag glömde skriva om gårdagens ridpass. Jag red Perdita även denna veckan och igår hade vi markarbete/bommar, som jag även skrev igår. Det var väl itne ett utav de bättre passen om man säger så, men samtidigt var det gång två jag satt på den hästen. Med de förutsättnignarna tycker jag ändå att det kändes hyfsat bra och vi fick avsluta med några småskutt på ett liiitet kryss och det märktes verkligen att hon kan hoppa och att hon tycker om det då hon verkligen hoppar med hela ryggen.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och bege mig mot stallet för att ha teori och ta hand om lilla grå. Ni får ha en bra lördag så hörs vi som vanligt senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback