God morgon tisdag

Igår blev det lite senare än vad jag tänkt mig, ändå vaknar jag innan av mitt larm och är pigg. Första dagen på länge jag kan vakna och inte vilja somna om på direkten, vilket var väldigt skönt.
 
Idag är det skolan som gäller för min del och eftersom att det är tisdag så har jag stallet i eftermiddag. Ikväll hoppar vi gymmet och kör igen på torsdag och det känns som ett bra upplägg, för då får vi en lugn kväll hemma och jag har inget plugg att göra då jag gjorde allt sent igår kväll
 
Nu ska jag gå ut med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att senare åakre vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Isabelle Johansson säger:

KOM IHÅG ATT OM DU KOMMENTERAR PÅ MIN BLOGG FÅR DU DUBBELT SÅ MYCKET TILLBAKA SÅ OM DU KOMMENTERAR 2 KOMENNTARER FÅR DU 4 TILLBAKA!
http://isabellejohaansson.blogg.se/2015/february/fragestund.html#comment
Frågestund ni som frågar 3 frågor får en länk i inlägget för flera hundra läsare!

2015-02-10 | 12:34:59
Bloggadress: http://isabellejohaansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback