Helt slut

Har precis kommit hem och fått i mig mat efter ett pass på gymmet. Idag blev det mycket mage och armar, samt lite kondition. Men fy tusan vad jobbigt det var och jag hoppas att jag har träningsvärk i morgon. I morgon är det ett spinning-pass bokat för min del, så jag får ben i morgon. Som jag skrev tidigare är det ju viktigt att träna hela kroppen, därför är jag noga med att planera upp så att jag tränar hela kroppen under en vecka.
 
Resten av kvällen kommer att spenderas under täcket med Gucci framför några avsnitt av Grey's innan jag avlsutar denna helgen. Det är precis lagom efter ett svettigt pass på gymmet.
XoXo//Emma

Kommentarer
Lydia säger:

Vilken härlig bild! :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-02-09 | 23:59:08
Bloggadress: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback