Hemma

Äntligen har jag kommit hem efter en lång dag i skolan, eftermiddagen gick dock fortare än jag väntade mig då vi satt i ett grupprum och bara snackade, dansade, fick cirka 64534 skrattanfall, föll ihop på golvet, sjöng med i låtar och jag vet inte allt vi gjorde. Vi jobbade såklart också med det vi skulle, det började med att vi gjorde klart det vi skulle och sedan spårade det totalt... Men ibland gör det inte så mycket, ett gott skratt förlänger livet.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och inte göra mycket alls, det var en lång dag i skolan och därför är jag helt slut just nu. Ni får ha en fortsatt bra måndag så hörs vi senare under kvällen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback