En kort tisdag

Nu är utlottningen upplagd, som ni kanske ser. Det är väldigt enkla regler så jag hoppas att många av er är med och tävlar om kittet från Face Stockholm.
 
Under dagen har jag även her en inställd lektion och hemarbete på den sista, vilket gjorde att jag slutade skoldagen vid 11. I sin tur resulterade det i att jag han gör klart stallet, duscha och vara hemma innan jag ens hade slutat skolan i vanliga fall. Hade tänkt rida när jag ändå var där så pass tidigt, men det gick hästar i lilla ridhuset och ute i stora skulle tydligen en skola komma och rida, så det passade alltså inte för mig att rida idag.
 
Eftersom att jag hade en tidig eftermiddag idag har jag också fått lite plugg gjort och tänkte därför ta resten av kvällen ledigt och inte göra något alls, kanske redigera någon video och förbereda lite inlägg åt er. Därför känner jag att det verkligen måste bli ett pass på gymmet i morgon, det var för lång tid sen sist. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback