Lugn torsdagskväll

När man varit borta är det alltid lika skönt att komma hem och bara lägga sig i sin egen säng. Sen jag kom hem från Denise har jag inte rört mig ur fläcken, mer än att jag gick ut i köket och åt... Gissa om den kommer vara skön att sova i inatt? Jag kan inte vara den enda som tycker att ens egna säng känns extra skön efter att ha sovit borta.
 
Jag har dock inte bara tagit det lugnt, jag har jobbat lite åt er och börjat planerat lite videos. Ni kommer få en morgonrutin och en roomtour, men innan jag kan spela in en roomtour måste pappa fixa min garderob innan jag spelar in då den är trasig just nu. Om ni har förslag på videos som ni vill se vet ni att ni alltid kan kommentera dem.
 
Nu tänkte jag förflytta mig ut till soffan i vardagsrummet och ta en fika framför familjen annorlunda. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback