Mitten av veckan

God morgon på er, hoppas att allt är bra. Jag är på ganska bra humör idag, börjar nämligen morgonen i skolan med att ha en danslektion. Jag tror att det kommer bli roligt, även om jag inte är jätteduktig då jag inte har speicellt mycket dans i bagaget. Det är också ett bra sätt att vakna till på nu på morgonen.
 
Eftersom att det är onsdag har jag stallet stallet ikväll. Ikväll blir det nog en längre stund i stallet, så jag kommer ha tid att putsa och fixa och borsta henne extra länge. Det har jag inte gjort på ett tag, därför kände jag att det kanske var på tiden.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback