Ny dag och en ny vecka

Då var det måndag och en ny vecka igen. Denna veckan är ganska oplanerad för min del, vilket är ganska skönt efter hur förra veckan såg ut när jag hade något inplanerat nästan varje dag förutom igår. Har ni något speciellt inplanerat denna veckan?
 
Idag är set skolan som gäller för min del. När jag kommer hem tänkte jag köra en eftermiddag med inspelning av lite videos så att jag har lite material att ladda upp åt er, sen ska några videos spelas in med lite vänner. Senare ikväll blir det kanske en tur till gymmet, det var en vecka sen sist så det hade varit skönt att köra ett pass idag.
 
Nu tänkte jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag och så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Isabelle Johansson säger:

Ny vecka och nya möjligheter hoppas din blir en super vecka :D

2015-02-02 | 07:50:43
Bloggadress: http://isabellejohaansson.blogg.se
Sara Fryk säger:

sv: tack så mycket för ditt stöd <3

2015-02-02 | 13:55:50
Bloggadress: http://www.nouw.com/sarafryk

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback