Onsdagens planer

Tog en liten sovmorgon även idag, det är verkligen skönt att kunna göra det under flera dagar. Idag kunde det dock inte bli en allt för lång sovmorgon, då jag ska åka och möta upp Denise för att gå och se Cirkeln på bio om någon timme. Efter filmen åker vi hem till henne för att titta på nattens avsnitt av PLL tillsammans och sen sover jag även kvar där. Det kommer bli väldigt roligt, men ni kommer kanske inte få den bästa uppdateringen. Jag tror dock att ni förstår varför.
 
Nu ska jag få i mig lite frukost innan jag ska börja göra mig i ordning för att åka iväg. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback