Spring break in my ❤

Just nu har jag lov och därför blir det ofta många sovmorgnar och lugna dagar för min del, därför är kanske inte bloggen jätterolig just nu och det är jag medveten om. Men jag vill bara kunna koppla av och ladda upp inför de sista veckorna i skolan med alla nationella som väntar nu under vårterminen. Jag tror dock att ni kan förstå varför det är så och ha lite förståelse för det och som jag skrivit flera gånger tidigare så är vi bloggare inte annat än människor, men jag ska verkligen göra mitt bästa för att driva denna bloggen på bästa tänkbara vis. 
 
Även om jag inte har gjort mycket under detta lovet och jag hade inte tänkt göra speciellt mycket så hade jag inte tackat nej till en tur ner till Göteborg och besöka Göteborg horse show som pågår just nu. Det tror jag inte att någon hästmänniska hade gjort... Mamma jobbar även om jag och brorsan har lov under veckan, därför jag får helt enkelt hålla ut till Stockholm i höst.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback