Stallet är gjort

Stannade till i stallet direkt efter skolan idag, vilket gör att jag är klar med stallet för idag redan nu och det är väldigt skönt och ponnyn skulle precis gå när jag åkte från stallet, så snacka om perfekt timing. Då får jag kvällen helt fri och eftersom att jag gjorde allt plugg igår har jag inget plugg som jag måste göra idag, så det kommer jag verkligen ta vara på eftersom att jag inte vet när jag får vardagskväll som detta igen.
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan middagen står på bordet. Ni får ha en fortsatt bra tisdag så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Kommer du åka till Grällsta något mer eller har du gett upp de stället? Och Benny?

2015-02-10 | 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback