Bra avslut på tisdagen

Som ni kanske såg avslutade jag kvällen på gymmet, vilket var väldigt skönt och det var hyfsat lite folk där att trängas med. Det blev lite helkroppskörning även idag, men i morgon blir det en "vilo-dag" från gymmet då jag tror att min kropp kan behöva det efter att inte ha gymmat speciellt ofta till 3 pass 3 dagar på rad. 
 
Innan jag åkte till gymmet var jag i stallet en sväng och tog hand om lilla grå. Idag gick det dock fort och det blev inte mycket gos då jag behövde åka hem för att ha 15 minuter hemma till att äta och byta om innan jag följde med mamma som skulle till gymmet.
 
Nej nu ska jag krypa ner under täcket framför ett avsnitt av Grey's. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Lydia säger:

Åh vilken fin bild :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-01-20 | 22:12:11
Bloggadress: http://lydiaathieme.blogg.se
Felicia Ericsson säger:

gud va mysig bild ❤

Svar: Tack snälla ♥
None None

2015-01-21 | 15:36:21
Bloggadress: http://feliciaericsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback