Checkar ut för idag

Har nyligen kommit hem från bion med Linnea och en del av hennes familj. Det blev Hobbit 3, igen. Denna gången lyckades jag dock hålla mig från att gråta, medans andra i publiken gjorde det. Det är ett stort steg för mig mot att bli mindre blödig. Därför lär det säkert bryta ut för minsta lilla när jag tittar på något avsnitt av Grey's innan jag lägger mig för ikväll...
 
Under dagen har jag även fixat bra och längre inlägg som kommer upp under nästa vecka, ett väldigt viktigt ämne (ur min synvinkel) kommer tas upp så håll utkik efter det inlägget.
 
Nu tänkte jag gotta mig med lite godis och dricka framför något avsnitt av Grey's innan jag avslutar denna dagen, men detta blir kvällens sista inlägg. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback