Härliga fredag

Jag var nyss ute och gick en promenad med Izor och jag måste verkligen säga att den friska luften som är på kvällarna är väldigt sköna att vara ute och gå i. Det är synd bara att det är så pass mörkt som det är, därför längtar jag lite till sommaren när man kommer kunna gå en promenad när det börjar skymma, vilket jag tycker mysigt.
 
Annars har jag inte gjort mycket alls under kvällen, när jag kom hem från stallet mötte jag upp mamma vid pizzerian och vi köpte med oss lite mat hem som vi åt framför Fångarna på fortet. Sen dess har jag suttit och försökt komma på idéer till bra och läsvärda inlägg åt er samt att jag kikat lite på youtube.
- Beny och jag på ridlägeravslutningen 2013, goa lilla ponnyn.
 
Nu tänkte jag avslutta detta inlägget och denna dagen. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback