Inget bra pass

Jag har precis kommit hem från stallet och det märktes verkligen att det varit uppehåll. Jag red som en kratta och det var väldigt många i ridhuset så Kapten var väldigt ofokuserad och loj under ridpasset och det var även jag. Därför är jag verkligen inte nöjd med dagens ridpass... Men det är bara att ta nya tag i morgon då jag hade tänkt rida ett pass på morgonen i morgon.
 
Nu väntas det middag med familjen och efter det blir det bara en slapparkväll i soffan eller i sängen. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi.
XoXo//Emma

Kommentarer
Maja säger:

Vilken söt bild!

Svar: Tack snälla :D
Kram
None None

2015-01-10 | 17:19:45
Bloggadress: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback