Kvällens planer

Jag känner att det är precis lagom med en lugn kväll här hemma då jag inte har ork till att göra ett smack för tillfället. Med andra ord en kväll framför datorn och Grey's har en vecka på mig att ta mig igenom 4 säsonger att ta mig igenom innan jag är "live" igen och innan det börjar släppas nya avsnitt. Tror ni jag kommer klara det? haha
 
Jag har en uppgift som jag får se om jag tar tag i under kvällen, jag skulle säga att det behövs... Men som sagt är jag helt slutkkörd just nu och jag prioriterar en slapparkväll framför pluggkväll ikväll.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Viktigt att prioritera "slapp" ibland oxå :D
Kram

Svar: Jo det är väldigt sant :)
Kram
None None

2015-01-22 | 19:07:39
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/
angelica jalonen säger:

Man måste få ta det lugnt ibland med, jorden går inte under liksom :) Angående om du kommer klara att titta på 4 säsonger på en vecka tror jag absolut på att du fixar det!

Svar: Jag håller helt med på den fronten, världen kommer inte gå under. Nej vad gullig du är :D
Kram
None None

2015-01-22 | 22:23:39
Bloggadress: http://equua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback