Lördag

VI får se hur mycket och hur bra uppdatering det blir under dagen, då jag inte riktigt vet hur pass denna dagen kommer att påverka mig. Det kommer upp ett inlägg senare under dagen med lite mer detaljer kring det, om ni inte riktigt har koll på vad det är jag pratar om.
 
P.g.a det blir det bara en lugn dag hemma då jag känner att det är precis lagom och vad jag orkar med. Jag har också lite plugg som ska göras så jag får se om jag gör det under dagen eller inte, det är ju inte speciellt roligt att sitta och göra det en lördag... 
 
Nu ska jag gå en längre promenad med Izor innan jag hittar på något annat. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback