Måndag och en ny vecka

God morgon på er, då var det måndag igen. Mina måndgar kommer från och med nu bli längre då jag tidigare slutade vid lunch, men det gör inget för den lektionen som har lagts till är en medialektion och det är ju den inriktningen jag har valt, så jag klagar verkligen inte.
 
Efter skolan idag ska jag hem och plugga då det inte blev jättemycket pluggande igår och sedan blir det nog bara en lugn kväll hemma. I eftermiddag åker även Gucci hem till sin familj då vi får hem Izor på onsdag, vilket ska bli roligt. Sist vi hade honom var i somras skulle jag tro.
 
Nu ska jag gå ut med Gucci innan jag åker för att möta upp Ebba och åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback