Är man mediaelev så är man

Under kvällen har jag verkligen varit en mediaelev i ett nötskal. Jag har fastnat med att sitta och redigera då det var väldigt roliga klipp och bilder att hålla på med, så att jag tappade tidsuppfattningen helt och tittade nyss på klockan. Det är skoldag i morgon igen, alltså är det nog smart att börja avrunda ganska snart...
 
Det är även det jag har gjort hela kvällen och jag hoppas att ni kommer gilla resultatet. Har 3 videos på G då vi fick ordning på de klippen som jag väntade på, alltså kommer den videon laddas upp under morgondagen. Det känns roligt att ha saker på G till kanalen då det blivit ganska tråkiga och hyfsat liknande videos de senaste veckorna.
 
Som jag skrev är det skola i morgon så det är smart att börja avrunda för idag. Ni får sova gott så hörs vi som vanligt igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback