Onsdag och mitten veckan

Då var det redan mitten av denna veckan, hur skönt är inte det? Det betyder ju även att det snart är helg igen och just denna skolveckan känns ganska seg, därför tycker jag att det kommer bli skönt att få helg snart. Idag blir det nog en rolig dag däremot, då vi ska se 3:ornas sceniska. Det var de som kom in och avbröt när jag och Denise spelade in "hur bra känner vi varandra! om ni kommer ihåg det. Det ska bli väldigt roligt att få se den föreställningen och jag har hört att dem ska vara väldigt duktiga. Om 2 år är det jag och massa människor från de andra inriktningarna som är med och gör en föreställning, vilket också kommer bli hur roligt som helst.
 
Planerna för eftermiddagen ändrades lite och idag blir det nog inget gym så både jag och mamma känner att vi inte riktigt har energin idag. Men stallet har jag fortfarande, så dit ska jag åka efter skolan.
- Lilla grå från sista kvällen som jag hade henne i somras
 
Nu måste jag gå med Izor en sväng innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åkavidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback