Rundar av denna måndagen

Som ni kanske såg kom det inte upp någon video idag, men jag väntar på lite klipp som jag hade tänkt skulle bli dagens video. Därför kommer nog videon med de klippen upp i morgon istället för idag, hoppas inte det gör något. Det kommer även laddas upp en video på lördag, just saying.
 
Jag hade inte heller tid att spela in en ny då jag satte mig med en kopp kaffe och pluggade direkt när jag kom hem. Vilket resulterar i att det mesta som måste göras är gjort, hur skönt som helst. När det väl var klart var det folk hemma, jag måste filma i köket då det är bäst ljus där. Då satte jag mig och började fixa med lördagens video. 
 
Vad tyckte ni om inlägget som laddades upp innan detta? Själv tycker jag att det är ett väldigt viktigt ämne som fler borde prata om och verkligen engagera sig i.
- För ganska exakt 2 år sedans tog jag denna bilden på prinsen, vilket är den sista bilden jag fotade på honom
 
Nu ska jag sätta på nya sängkläder och sedan krypa ner under täcket framför ett avsnitt av Grey's. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback