Stalltisdag

Den sista lovdagen började jag med att sticka ut och springa en runda på 2,5 km i spåret med Gucci. Det blev en kort runda då det var hyfsat kallt i morse, men det var skönt att komma ut och springa efter alla onyttigheter som har slunkit ner under lovet. Jag hoppas att det fortsätter vara bra väder så att jag kan komma ut och springa minst 1 gång i veckan redan nu i Januari.
 
Nu ska jag gå och byta om till stallkläder innan jag åker till stallet och tar hand om Promise. Det var ett bra tag sen jag var i stallet så det ska bli väldigt skönt att komma tillbaka och att få träffa mitt gråa lilla hjärta igen, 2 veckor är för lång tid att inte träffa henne på.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sophie S. Varnäs säger:

Så söta!!

Svar: Åh, tack så jättemycket! Jaa, min söta lilla kille, älskar honom så mycket! :) Kram!

2015-01-06 | 16:32:43
Bloggadress: http://tavlingsponnys.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback