Tisdag i stallet

Har nyss kommit ut ur duschen efter att ha kommit hem från stallet. Egentligen har jag inget speciellt att säga om dagen i stallet mer än att det går väldigt fort i stallet nu när jag endast tar hand om 1 ridskolehäst de dagarna jag är där. Annars har det varit privathästar som har krävt mer tid och mer saker som ska göras. Jag hoppas att jag kan hitta en till häst att ta hand om i stallet så att det inte går så pass fort som det gör nu, även om jag såklart älskar att ta hand om lilla grå.
 
Videon kommer inte upp idag heller då det var lite strul med tekniken, förhoppnignsvis kommer den upp under morgondagen. Det lär ni nog se om inte annat ;)
 
Nu tänkte jag bara slappa framför något avsnitt av Grey's, vi hörs senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback