Årets varmaste dag

Håller nästan på att dö av värneslag för det är så sjukt varmt ute nu idag. Därför blir det barbacka ridning i shorts ikväll och inget annat. Hade gärna legat på stranden och badat och solat, men idag ska hästen prioriteras. I morgon blir det nämligen inget stall för min del åd jag ska ner på stan och kolla på power meet som är här i Västerås nu i helgen. Det ska dock vara varmt i morgon också, så det blir nog ett dopp i mälaren när vi ändå är ute och far i rätt områden.
 
Nu ska jag äta lite melon och jordgubbar innan jag ska börja bege mig för att möta upp Linnea. Hon skulle nämligen med oss ut ikväll också och såklart har jag med kameran så det kommer nog bli lite nya bilder som dyker upp här åt er. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback